کارخانه تولید روغن حیوانی گاوی در کرمانشاه

روغن حیوانی گاوی از جمله محصولاتی است که دارای بیشترین کارخانه تولید روغن حیوانی در کرمانشاه و در سایر شهر های کشور مانند تهران، ارومیه، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و … می باشد. شرکت روغن حیوانی هانا یکی از تولید کنندگان برتر روغن حیوانی گاوی است که در کزمانشاه فعالیت می کند. این واحد تولیدی همواره سعی و تلاش خود را به کار می برد تا مرغوب ترین نوع روغن حیوانی کرمانشاهی را تولید نماید. همچنین در راستای عرضه روغن حیوانی در تلاش است تا با فروش مستقیم و ارزان قیمت روغن حیوانی رضایت مشتریان خود را بدست آورد. کارخانه تولید روغن حیوانی

بیشترین میزان تولید روغن حیوانی گاوی در ایران مربوط به کدام استان است؟

تولید روغن حیوانی گاوی در ایران توسط استان های زیادی در حال انجام است که هر کدام از این شهر ها دارای بهترین تولید کنندگان انواع روغن حیوانی هستند. از جمله تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت مستمر دارند و با کیفیت ترین و مرغوب ترین روغن های حیوانی را تولید می نمایند موارد زیز می باشد:
  • کارخانه تولید روغن حیوانی نیک منش در تهران
تولید کننده روغن حیوانی گاوی، گوسفندی و مخلوط
  • کارخانه تولید روغن حیوانی رخزادی فر در کرمانشاه
تولید کننده روغن حیوانی مخلوط گاوی و گوسفندی
  • کارخانه تولید روغن حیوانی روژان در کرمانشاه
تولید کننده روغن حیوانی مخلوط گاوی و گوسفندی
  • کارخانه تولید روغن حیوانی شکلی در تهران
تولید کننده روغن حیوانی گاوی تولید کننده روغن حیوانی گاوی
  • کارخانه تولید روغن حیوانی بویان در کرمانشاه
تولید کننده  روغن حیوانی گاوی، گوسفندی و مخلوط
  • کارخانه تولید روغن حیوانی هانا در کرمانشاه
تولید کننده  روغن حیوانی گاوی، گوسفندی و مخلوط همانطور که می بینید بیشترین تولید کنندگان روغن حیوانی در کرمانشاه هستند. علت آن هم قدمت دیرینه و سابقه بالای تولید روغن حیوانی در کرمانشاه و همچنین کیفیت بالای شیر و کره در این استان می باشد که عطر و طعم روغن حیوانی کرمانشاهی را از سایرین متمایز می کند. مرغوبیت روغن حیوانی تولید شده در این کارخانجات در سطح محصولات صادراتی است و مناسب فروش در بازار های خارجی می باشد. از همین رو سالانه مقادیر بالالی از این محصولات برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله عراق، ترکیه، روسیه و … خرید و فروش می شود.
ارتباط و خرید روغن حیوانی از تولید کنندگان به روش های مختلفی انجام پذیر است. تولیدی ما علاوه بر فروش محصولات خود، امکان عرضه مستقیم روغن حیوانی سایر برند ها را نیز فراهم نموده است.  از همین رو جهت خرید انواع برند های روغن حیوانی با مدیر فروش این مجموعه تماس برقرار نمایید.
تولید روغن حیوانی کرمانشاهی

قیمت انواع روغن حیوانی در تهران

تهران از جمله بزرگترین مرکز فروش روغن حیوانی می باشد که انواع روغن حیوانی تولید شده در شهرهای مختلف در تهران با نازل ترین قیمت به فروش می رسد. قیمت روغن حیوانی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد که از جمله مهم ترین آن نوع و کیفیت روغن حیوانی می باشد. قیمت انواع روغن حیوانی در تهران را می توان از طریق مراکز فروش و یا سایت های معتبر مشاهده نمایید. قیمت روغن حیوانی در بازار ثابت نیست و با تغییر قیمت لبنیات دستخوش تغییر می شود. لذا می توان بروز ترین قیمت ها را از طریق این سایت و ارتباط با ما دریافت کنید.

خرید مستقیم از کارخانه تولید روغن حیوانی

برای خرید روغن حیوانی گاوی خالص باید به کارخانه تولید روغن حیوانی مراجعه نمایید. اما کارخانه معتبر این محصول کجاست؟ از چه طریقی می توان خالص ترین نوع روغن حیوانی را با مناسب ترین قیمت در ایران پیدا کرد؟ بهترین راه برای دستیابی به روغن حیوانی مرغوب، باکیفیت و خالص خرید از طریق کارخانه های تولید روغن حیوانی است. زیرا روغن حیوانی تولید شده در کارخانه ها بوسیله خط تولید مکانیزه و با پیشرفته ترین روش های ممکن و بدون دخالت دست تولید می شود. مکانیزه بودن تولید روغن حیوانی علاوه بر بهداشت محصول باعث می شود تا روغن تولید شده 99.9 الی 100 درصد خالص تولید شود . درصد خلوص این روغن نشانگر آن است که تمام ناخالصی روغن در تولید مکانیزه گرفته می شود. در نهایت روغنی با کیفیت و بهداشتی و با رعایت تمامی استانداردهای تولید و بسته بندی وارد بازار فروش عمده این محصول شود.

مزایای روغن حیوانی صنعتی

  • بسته بندی پلمب
  • گواهی بهداشت
  • سیب سلامت از سازمان غذاو دارو
  • نشان حلال
  • آنالیز روغن
  • آرم استاندارد ملی
  • مشخص بودن تاریخ تولید و انقضا
  • داشتن قیمت مشخص
مزایای ذکر شده در امر صادرات این محصول بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین تجاری که قصد صادرات این محصول را دارند باید روغن حیوانی صنعتی استاندارد را خریداری نمایند. مجموعه ما دارای چند واحد تولیدی در کرمانشاه، قم و تهران می باشد که با رعایت تمام موارد ذکر شده سال هاست در تولید بهترین روغن حیوانی گاوی فعالیت داریم. همچنین تولیدات ما روغن حیوانی گاوی، روغن حیوانی گوسفندی و روغن حیوانی مخلوط می باشد. برای خرید این محصول با کیفیت از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
همچنین کارخانه ما دارای ظرفیت خالی تولید می باشد. لذا آماده همکاری با آن دسته از عزیزانی که قصد تولید روغن حیوانی با نام و برند و بسته بندی خود را دارند، هستیم.
خرید مستقیم از کارخانه تولید روغن حیوانی

خرید آنلاین انواع روغن حیوانی گاوی از کرمانشاه

روغن حیوانی کرمانشاهی از جمله روغن هایی است که در انواع مختلفی تولید شده است. همانند:
  1. روغن حیوانی گاوی
  2. روغن حیوانی گوسفندی
  3. روغن شحم گاو
  4. روغن دنبه گوسفند
  5. و …
که با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید آن را خریداری نمایید. از پرفروش ترین این روغن ها می توان به روغن حیوانی گاوی اشاره نمود که مورد پسند اکثریت مردم می باشد. علت آن هم طعم و عطر ملایم، فواید بیشتر و قیمت ارزان تر محصول است. بهترین و با کیفیت ترین روغن حیوانی گاوی یا همان روغن حیوانی زرد در منطقه کرمانشاه تولید می گردد. سابقه دیرینه تولید روغن حیوانی در کرمانشاه باعث شده تا این محصول با کیفیت برتری در بازار عرضه شود. از همین رو اکثریت مردم به دنبال خرید روغن حیوانی از این منطقه هستند. لذا خرید آنلاین روغن حیوانی گاوی از کرمانشاه بهترین و در دسترس ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای عموم مردم می باشد.
از طریق ارتباط با مدیر فروش این مرکز می توانید انواع روغن حیوانی را بصورت آنلاین خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما