قیمت روز روغن حیوانی صادراتی

برای اطلاع از قیمت روز روغن حیوانی صادراتی از طریق همین سایت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین در مرکز روغن حیوانی هانا بهترین و با کیفیت ترین روغن حیوانی مناسب صادرات در بسته بندی های مختلف و با رعایت تمام استانداره های لازم جهت صادرات و نیز کمترین قیمت ممکن به تاجران این محصول عرضه می شود.

چرا روغن حیوانی را صادر می کنیم؟ 

بازار صادرات روغن حیوانی در ایران چگونه است؟

روغن حیوانی ایرانی دارای انواع مختلف و با خواص بسیار زیادی است که جزء اقلام ضروری در سبد کالای خانوارها می باشد. با توجه به شرایط اقلیمی و آب هوای متنوع و همچنین زمین های حاصل خیز در ایران برای کشت انواع علوفه برای پرورش گاو، همچنین گستردگی و غنی بودن ایران از لحاظ مراتع  سرسبز و رویش گونه های متنوع گیاهی برای پرورش گوسفند باعث شده تا ایران بتواند رتبه هشتم پرورش دام را در جهان کسب کند. از همین رو تلاش بی نظیر واحدهای مختلف دامداری در فراوری شیر باعث شده تا  ایران در تولید روغن حیوانی مرغوب رشد بی نظیری داشته و نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارجی نیز توجه تجار فعال در این زمینه را به خود جلب کند.

 

روغن حیوانی صادراتیروغن حیوانی صادراتی

 

اهمیت دریافت قیمت روز روغن حیوانی صادراتی چیست؟

تجاری در این زمینه موفق تر هستند که با اطلاع از قیمت روز روغن حیوانی بتوانند با خیال راحت و اطلاعات کافی در این زمینه فعالیت کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند زیرا :

  • پتانسیل های بالای رقابتی از لحاظ قیمت در بازار روغن حیوانی صادراتی دارای
  • نوسان قیمت روغن حیوانی در فصول مختلف سال
  • وجود کیفیت های مختلف روغن حیوانی و قیمت های مناسب با آن

بهترین روغن حیوانی صادراتی

از بهترین و مرغوب ترین روغن های حیوانی ایرانی که برای صادرات مورد توجه اکثر تجار است روغن کرمانشاهی است. از دلایل مرغوبیت و محبوبیت این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وجود کوهستان های انبوه شده از مراتع و گونه های معطر گیاهی برای تعلیف دام
  2. شیر دام به دلیل تعلیف مناسب غنی شده از خواص گونه های گیاهی است
  3. روغن تولید شده سرشار از مواد مغذی و بوی معطر می باشد
  4. دارای رنگ طبیعی برگرفته از گیاهان معلف
  5. وجود افراد خبره در زمینه تولید روغن حیوانی در این استان
علاوه بر کیفیت روغن کرمانشاهی ، همجواری آن با کشورهای همسایه همچون عراق باعث شده تا بازار فروش خارجی روغن کرمانشاهی در این استان پر رونق باشد.

روغن حیوانی کرمانشاهی

بهترین برند روغن حیوانی صادراتی

همانطور که گفته شد روغن کرمانشاهی از بهترین و باکیفیت ترین انواع روغن حیوانی تولید شده در ایران می باشد. بنابراین جهت صادرات روغن حیوانی نیز پیشنهاد ما روغن کرمانشاهی است. یکی از برند های معتبر و با تجربه در زمینه تولید و بسته بندی روغن حیوانی کرمانشاهی، رخزادی فر می باشد. این واحد تولیدی از سال 1340 تاکنون در استان کرمانشاه فعالیت می کند و روغن کرمانشاهی را با دارا بودن تمام فاکتور های لازم جهت صادرات همچون استاندارد ملی، نشان سیب سلامت، شناسه بهداشت و ترجمه لاتین درج شده روی قوطی در بسته بندی ها و وزن های زیر عرضه می کند:

  • قوطی 500 گرمی
  • قوطی یک کیلوگرمی
  • حلب 4 کیلویی
  • حلب 8 کیلویی
  • حلب 18 کیلویی

قیمت روز روغن حیوانی

 

همچنین روغن حیوانی صادراتی بدون برند و به صورت فله و با کیفیت درجه یک نیز از طریق این مرکز به فروش می رسد.

 دریافت قیمت روز روغن حیوانی صادراتی

تجار عزیز جهت دریافت قیمت روز انواع روغن حیوانی بسته بندی و فله صادراتی می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ومشاوران فروش ما تماس بگیرند و لیست قیمت این محصولات را دریافت کنند. همچنین از همین طریق نیز می توان نسبت به خرید این محصول بدون محدودیت تناژ اقدام کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما