تولید کننده روغن حیوانی گاو صادراتی

روغن حیوانی گاو صادراتی از جمله محصولات لبنی تولیدی  توسط دامداران و کارخانه های تولید محصولات لبنی می باشد، این محصول غذایی از جمله محصولاتی می باشد که به دلیل مرغوبیت و کیفیت آن مشتریان زیادی را در داخل و خارج از ایران به خود اختصاص داده است، به همین دلیل تولید کنندگان زیادی از جمله کارخانه های تولیدات لبنیات اقدام به تولید و صادرات این روغن حیوانی مرغوب کرده اند.

تولید کننده روغن حیوانی گاو صادراتی

فرآیند تولید روغن حیوانی گاو صادراتی

فرآیند تولید روغن حیوانی گاو صادراتی

تولید روغن گاو صادراتی از شیر گاو به دست می آید برای تولید محصول صادراتی می بایست کارخانه های مربوطه این کالا را تولید کنند زیرا برای صادرات این محصول تولید باید در حجم وسیع و در بسته بندی های مستحکم و استاندارد انجام شود.

برای تولید روغن گاوی در ابتدا تولیدی مربوطه اقدام به خرید شیر از دامداران نموده و شیر را به کمک دستگاه هایی اقدام به مایع زدن شیر و تولید ماست می کنند، ماست به دست آمده را به کمک دستگاه هایی تلمبه می کنند تا چربی آن جدا شود، چربی جدا شده کره می باشد و دا ای ناخالصی های است، کره را با نمک مخلوط کرده و در مدت زمان مشخصی به آن استراحت می دهند، بعد از گذشت این زمان کره را روی حرارت ملایم قرار می دهند تا آب شود و در طی فرآیند ذوب ناخالصی های کره ته نشین شده و روغن خالص گاوی تهیه شود برای تهیه این محصول باید نکات و موارد متعددی رعایت شود برای مثال محصول نهایی می بایست بافتی نام و دانه دانه داشته باشد و مانند کرم به هم پیوسته و منسجم نباشد، در روند تهیه این محصول می بایست به این نکته توجه شود که از شعله ملایم برای تهیه آن استفاده شود تا عطر و بوی روغن حیوانی دچار تغییر نشده و این روغن بوی سوختگی و حرارت به خود نگیرد.

بعد از تهیه این روغن آن را در بسته بندی های استاندارد و مقاوم بسته بندی می کنند و جهت صادرات به مقصد مورد نظر ارسال می کنند.

محل فروش روغن حیوانی گاو اصل صادراتی

محل فروش روغن حیوانی گاو اصل صادراتی

محل فروش روغن حیوانی گاوی اصل صادراتی در واقع نمایندگی ها و دفاتر فروش شرکت های تولیدی این محصول می باشد.

این مراکز اقدام به فروش جزئی و کلی این محصول در بین خریداران می کنند به علاوه این کالا را در بین سایر فروشگاه های عرضه کننده محصولات غذایی نیز پخش می کنند.

البته وب سایت شرکت های عرضه کننده این محصول نیز محیا فروش این کالا صادراتی با کیفیت می باشد، مدیران فروش شرکت ها جهت فروش بیشتر و بهتر محصولات خود اقدام به فروش اینترنتی از طریق سایر فروشگاه های اینترنتی نیز نموده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما